Kāpēc lejupielādēt McDonald’s aplikāciju?

Jo es varu!

Labākie piedāvājumi tagad vienmēr Tavā kabatā.

Kāpēc Tev vajag aplikāciju?

Un tas viss - viena klikšķa attālumā, turklāt visās 3 Baltijas valstīs!

Kā lejupielādēt aplikāciju?

Kā izmantot aplikācijas piedāvājumus?

Restorānā

Uzrādi kasierim piedāvājumu savā telefonā

McDrive

Nosauc kasierim piedāvājuma numuru (9 cipari) un pie maksājuma lodziņa uzrādi piedāvājumu savā telefonā

Kioskā

Noskenē QR kodu, kas redzams uz piedāvājuma telefona ekrānā

Biežāk uzdotie jautājumi

  1. Kādas ir aplikācijas funkcijas? Aplikācijā vienmēr varēsi apskatīties sev tuvāko restorānu un darba laiku. Bet tās galvenā funkcija ir piedāvājumi – pielāgoti tieši Tavam vecumam, dzimumam, iemīļotākajiem produktiem un pat gadalaikam!
  2. Vai aplikācija strādā visos telefonos? Tā strādā telefonos ar IOS vai Android operētājsistēmu.
  3. Cik aplikācija maksā? Tā ir bez maksas.
  4. Kā aplikāciju sauc? Aplikāciju sauc “McDonald’s Baltics” un to var lejupielādēt AppStore vai Google Play.
  5. Vai ar aplikāciju var norēķināties? Nē, aplikācija norēķiniem nav paredzēta. Norēķinies kā ierasts – pie kases vai pašapkalpošanās kioskā.
  6. Kā zināt, ka piedāvājums ir derīgs? Pārbaudi piedāvājuma noteikumus, ja piedāvājums vēl nav aktīvs. Tiklīdz piedāvājums ir aktivizēts, pārbaudi savu telefona ekrānu un meklē taimeri, kurš skaita laiku no 10 minūtēm līdz 0. Kamēr tas skaita laiku, piedāvājums ir spēkā.
  7. Vai aplikāciju varu izmantot citās Baltijas valstīs? Jā, aplikāciju Tu vari izmantot visās 3 Baltijas valstīs, tomēr piedāvājumi var atšķirties. Ierodoties citā valstī, aplikācijas uzstādījumos nomaini valsti, kurā atrodies.
  8. Kāds ir piedāvājumu derīguma termiņš? Kā kuram piedāvājumam! Daži piedāvājumi ir spēkā 10 dienas, citi - ilgāku vai īsāku laika periodu, vēl citi - tikai vienu dienu. Piedāvājuma derīguma termiņu skaties piedāvājuma noteikumos.
  9. Kāpēc aplikācijā reģistrēties? Reģistrējoties aplikācijā, Tu atļauj sev sūtīt piedāvājumus. Reģistrācija ļaus aplikācijai uzzināt, kādus piedāvājumus Tu esi izmantojis, lai nākamreiz sūtītu tikai tos piedāvājumus, kuri ir Tev piemēroti, un pārtrauktu sūtīt nepiemērotos.
  10. Kādus datus man jāievada reģistrēšanās brīdī? Reģistrējoties jāievada vārds, uzvārds, dzimums, dzimšanas datums un e-pasta adrese.
  11. Kā tiek izmantoti mani dati? Dati tiek izmantoti tikai un vienīgi, lai izveidotu personalizētus piedāvājumus. Pilnus datu izmantošanas noteikumus lasi aplikācijā.
  12. Cik bieži tiks mainīti piedāvājumi? Piedāvājumi tiks mainīti bieži, lai Tev vienmēr būtu, no kā izvēlēties.
  13. Vai, lai lietotu aplikāciju, ir nepieciešams internets? Jā, ir nepieciešams interneta pieslēgums (WiFi vai mobilie dati).
  14. Vai piedāvājumus varu izmantot citā dienā? Lielāko daļu no piedāvājumiem Tu vari izmantot tikai vienreiz. Izmantoti tie kļūst nederīgi. Tomēr dažus piedāvājumus varēsi izmantot reizi dienā vai reizi nedēļā. Aplikācijā Tu vienmēr varēsi redzēt gan aktuālos un pieejamos, gan jau izmantotos un nederīgos piedāvājumus.